Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarząd dróg Powiatowych w Opolu
       ul. Książąt Opolskich 27
                45-005 Opole

Opole, 13-09-2021

OGŁOSZENIE   O   NABORZE

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze*

Referent ds. płacowo-księgowych   1/1 etat

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% /  co najmniej 6% *.

I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko referenta ds. płacowo-księgowych:

  1. wykształcenie:    średnie lub wyższe ekonomiczne
  2. staż pracy: bez wymagań
  3. obywatelstwo: polskie; dopuszcza się możliwość zatrudnienia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D.U. z 2009 nr 64, poz. 539)
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  6. nieposzlakowana opinia
  7. znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań na stanowisku pracy na który przeprowadzany jest nabór, w szczególności:
  8. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  9. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  10. znajomość ustawy o rachunkowości
  11. znajomość ustawy o finansach publicznych
  12. znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  13. podstawowa znajomość programu „Płatnik”
  14. umiejętność obsługi komputera (programy Microsoft Office),

II. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:

  1. wymagana samodzielność i inicjatywa,
  2. sumienność, rzetelność i odpowiedzialność,
  3. radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. sprawne i szybkie realizowanie powierzonych zadań.

III. Zakres obowiązków na stanowisku referenta ds. płacowo-księgowych

  1. Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list wypłat oraz rozliczanie funduszu płac.
  2. Ustalanie i naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
  3. Sporządzanie wypłat z ZFŚS.
  4. Kompletna obsługa programów komputerowych: Optima Kadry i Płace w tym Optima PPK i Majątek oraz Płatnik i Przekaz Elektroniczny dokumentów ubezpieczeniowych  ZUS.
  5. Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń i dochodów pracowników.
  6. Dokonywanie wszelkich potrąceń z wynagrodzeń pracowników z uwzględnieniem przepisów obowiązujących w tym zakresie.
  7. Rozliczanie z Urzędem Skarbowym podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach i pobranych zaliczkach na podatek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  8. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych składek ZUS.
  9. Zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i wyrejestrowanie z tych ubezpieczeń pracowników i członków ich rodzin.
  10. Obsługa strony internetowej ZUS PUE.
  11. Kontrola zawierana umów zlecenie i o dzieło pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
  12. Naliczanie składek na PFRON, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych w tym zakresie oraz obsługa strony internetowej PFRON.
  13. Współpraca z Sekcją Administracyjno – Kadrową w sprawach zatrudnienia i płac, emerytalno – rentowych oraz  przy sporządzaniu sprawozdań i niezbędnych informacji w tym zakresie.
  14. Współudział przy sporządzaniu projektu planu finansowego wydatków w zakresie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, składek na PPK i PRFON.
  15. Prowadzenie ewidencji majątku ZDP zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie.
  16. Sprawdzanie i rozliczanie arkuszy inwentaryzacyjnych.
  17. Prowadzenie ewidencji zabezpieczeń wykonania umów (kaucji gwarancyjnych).
  18. Kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych i przygotowanie ich do archiwizowania.
  19. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez przełożonego lub pracodawcę, a odpowiadających funkcjom pracownika.

IV. Warunki pracy:

  1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (praca przy monitorze ekranowym), praca w urzędzie;
  2. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca w budynku w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 na II piętrze bez windy, siedząca przy biurku.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie do pracy na stanowisko urzędnicze.
  2. Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl praca-regulamin naboru-ZDP kwestionariusz osobowy)
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl praca - regulamin naboru-ZDP -  procedura zgody).
  6. Oświadczenia kandydata:
  1. o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
  2. o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  4. o nie wykonywaniu czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
  1. Orzeczenie o posiadaniu stopnia niepełnosprawności.
  2. Posiadane referencje.

Wymienione wyżej dokumenty należy przesłać pocztą (decyduje data wpływu do urzędu do 27 września 2021 r) lub złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko Referenta ds. płacowo-księgowych Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu pokój nr 208” na parterze budynku, przekazując ochronie, ul. Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, w terminie do dnia 27 września 2021 r., do godziny 1700.

Dokumenty, które zostaną dostarczone do Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu po terminie określonym wyżej, pozostaną bez rozpoznania.

Z „Zasadami postępowania przy naborze kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu ” można zapoznać się w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Książąt Opolskich 27, oraz na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077 4414070 w 40 ( kadry).

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl oraz na Tablicy Ogłoszeń w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Książąt Opolskich 27.

* zaznaczyć odpowiednio

/ Dyrektor ZDP w Opolu
Jacek Dziatkiewicz/